Polski Polski
Leonardo
X close button Zamknięte
Wybierz Hotel Arrow Down
22.09.2020 Arrow Down
23.09.2020 Arrow Down
2 Arrow Down
0 Arrow Down
0 Arrow Down
Zarezerwuj bezpośrednio i uzyskaj 8% rabatu!
chevron right white Kalendarz
Book Now Search
Leonardo Cyprus Hotels & Resorts
Bądź Bezpieczny - Covid19
Wybierz Hotel Arrow Down
22
Wrzesień
Arrow Down
23
Wrzesień
Arrow Down
2
Arrow Down
Arrow Down
0
Arrow Down
Arrow Down
0
Arrow Down
Arrow Down
 
 

Zasady Covid-19

Środki zapobiegawcze dla Twojego bezpieczeństwa

Głównym przedmiotem zainteresowania kierownictwa naszych Hoteli i Ośrodków Śródziemnomorskich Leonardo było i pozostanie bezpieczeństwo i ochrona naszych gości, pracowników oraz partnerów.

W związku z sytuacją spowodowaną koronawirusem (COVID-19), kierownictwo grupy podjęło wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia i utrzymania bezpiecznego i zdrowego środowiska na terenie hotelu, podejmując niezbędne środki i zabezpieczenia w celu ciągłego zapobiegania i eliminowania rozprzestrzeniania się koronawirusa (COVID-19).

Aby zapoznać się z naszymi przydatnymi instrukcjami prewencyjnymi Covid-19 dla naszych gości Kliknij Tutaj.
Aby zapoznać się z naszym szczegółowym przewodnikiem Covid-19 prewencyjnym dla naszych partnerów/biur podróży Kliknij Tutaj.


Kadry ds. Zasobów Ludzkich

Human Resources

  • Menedżerowie i przełożeni są szkoleni przez naszych zewnętrznych konsultantów BHP w zakresie planowania, wdrażania i kontrolowania środków higieny, czyszczenia i dezynfekcji oraz działań na rzecz dystansu społecznego.
  • Pracownicy Obsługi zostali przeszkoleni m.in. w zakresie wdrażania właściwych środków higieny oraz metod czyszczenia i higieny, właściwego stosowania sprzętu ochronnego, środków dystansu społecznego i fizycznego oraz rozpoznawania ewentualnych objawów covid-19 i podejmowania niezbędnych działań.
  • Cały Personel na wszystkich poziomach, codziennie poddawany jest badaniom medycznym, w pomieszczeniach dla personelu jest ograniczony do 1 osoby na 8 m2 przy zachowaniu wymaganej odległości, pracuje na tych samych zmianach, aby ułatwić procedury śledzenia, a spotkania personelu są ograniczone w czasie.

Rezerwacje/ Biuro Obsługi Klienta

Front Office

  • Goście przybywają do recepcji pojedynczo, przechodząc przez badanie lekarskie (kamery termowizyjne, itp.) przy pierwszym przyjeździe. W recepcji znajdują się barierki z pleksiglasu, społeczne znaki odległości oraz wstęgi oddzielające.
  • Karty Rejestracyjne można wypełnić online (kliknij tutaj), a przy zameldowaniu w hotelu wymagany jest tylko podpis, co minimalizuje czas interakcji z obsługą recepcji. Gości zachęca się do wypełnienia karty rejestracyjnej online przed przyjazdem.
  • Dostępne są środki dezynfekujące (z alkoholem > 70%), a znaki zachęcają gości do higieny rąk. Podobnie dostępne są środki dezynfekujące dla bagażu gości.
  • Meble lobby są umieszczone w taki sposób, aby uniknąć tłoku i zachować dystans społeczny.

Obszary Publiczne/ Windy

Public Areas

  • Częstotliwość czyszczenia została zwiększona i dodatkowe dezynfekcje są stosowane na każdej zmianie.
  • Nasze toalety publiczne są stale czyszczone i w pełni wyposażone w ciepłą wodę, mydło do rąk, jednorazowe chusteczki papierowe oraz środki dezynfekujące na bazie alkoholu (>70%).
  • Windy są stale czyszczone i dezynfekowane. Z wcześniej dopuszczalnej liczby osób na raz, obecnie dopuszczalna jest tylko połowa. Goście są zachęcani do korzystania z wind wraz z członkami rodziny. W przypadku wspólnego korzystania z windy z nieznajomymi, znaki zachęcają gości do używania masek na twarz i cofania się do pozycji wyjściowej. Zachęcamy do korzystania ze schodów.
  • We wszystkich hotelach są dostępne stoiska z środkami dezynfekcyjnymi na bazie alkoholu.

Personel Sprzątający

Room View

  • Nasi pracownicy korzystają z odpowiedniego wyposażenia ochronnego (maska na twarz, rękawice, osłona opłucnej twarzy lub gogle, fartuch jednorazowy). Buty są dezynfekowane lub stosowane są osłony na buty.
  • Puste pokoje są wentylowane z otwartymi oknami i włączoną klimatyzacją przez co najmniej 20 minut. Brudne prześcieradła i ręczniki umieszczane są w plastikowych workach w koszykach z zakrywkami.
  • Czyszczenie i Dezynfekcja są nakładane na wszystkie przedmioty w odpowiedni sposób, a pościel jest sterylizowana parą wodną. Czyste prześcieradła są przynoszone i umieszczane przez osobną pokojówkę. Poduszki, telewizor i klimatyzacja są dezynfekowane i zamykane w nylonowych workach dla każdego nowego gościa.
  • Dodatkowe tkaniny i dekoracje w pomieszczeniach zostały wyeliminowane, aby uniknąć ryzyka zanieczyszczenia. Pokój jest dostępny dla następnego gościa co najmniej 2 godziny po zabiegu dezynfekcji.

Restauracje/ Bary/ Bary Basenowe

Restaurants

  • Dopuszczalna liczba gości to 1 osoba / 3m2 dla restauracji wewnątrz i 1 osoba / 2m2 dla restauracji na otwartym powietrzu.
  • Stoliki są umieszczone w odległości co najmniej 2 metrów od siebie (róg do rogu). Maksymalna liczba gości wynosi 10 osób na stolik. Goście są prowadzeni do swoich stołów przez nasze hostessy hotelowe.
  • Bufet współpracuje z biegaczami bufetowymi, którzy podczas serwowania posiłków używają masek i rękawic. Goście podążają w jedną stronę, a na koniec posiłki są im dostarczane.
  • Lady barowe służą tylko do zamawiania na wynos. Goście mogą zamawiać, odbierać i zabierać napoje z powrotem do swojego stolika.

Baseny

Swimming Pool

  • Dla bezpieczeństwa, obecnie w basenach obowiązuje maksymalny limit osoby/ 5m2 w tym samym czasie. Prysznic jest ściśle wymagany przed wejściem.
  • Goście otrzymują Czyste Ręczniki z Siłowni do wykorzystania na leżakach słonecznych. Na koniec, goście zobowiązani są do zwrotu ręczników w określonym, zamkniętym koszyku na Siłowni.
  • Parasole znajdują się w odległości 4 metrów od siebie, a zestawy leżaków w odległości 2 metrów.
  • Goście proszeni są o zachowanie co najmniej 6 stóp / 2 metrów odległości pomiędzy nimi wewnątrz i na zewnątrz basenu. Znaki z odpowiednimi instrukcjami są umieszczone na terenie obiektu.

Aktywności w hotelu

Playground

  • Kluby Dziecięce są zamknięte. Tylko 1 osoba / 8m2 jest dozwolona na placach zabaw. Wymagana jest dezynfekcja rąk przed i po użyciu każdej z zabawek/ gier. Personel dezynfekuje zabawki/gry przed każdym użyciem.
  • Siłownie działają z 1 osobą / 8m2 i ograniczeniem czasu trwania ćwiczeń. Ilość sprzętu jest zredukowana, aby utrzymać dystans 2 metrów. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja. Goście muszą zdezynfekować każdy sprzęt przed i po użyciu.Sauna nie jest dostępna.
  • Spa jest dostępne po wcześniejszym umówieniu, przy czym obowiązuje ograniczenie do 1 osoby/ 8m2. Zapewnione są czyste ręczniki, łóżka i krzesła są dezynfekowane, a jednorazowe pokrowce papierowe są używane. Kosmetyczki/terapeuci Spa używają odpowiedniego sprzętu ochronnego (maska na twarz, rękawice, fartuchy jednorazowe itp.) i podejmują działania dezynfekcyjne.
  • Salony Fryzjerskie działają tylko po wcześniejszym umówieniu, z ograniczeniem do 1 osoby/ 8m2. Dla każdego gościa używane są czyste ręczniki, a fryzjerzy korzystają z odpowiednich środków ochrony i metod sanityzacji.

Imprezy - Wesela - Aktywności

Wedding Event

  • Ze względu na ograniczenie do 1 osoby/ 8m2, goście proszeni są o wcześniejszą rezerwację miejsca. Organizowane są tylko imprezy, które pozwalają na zachowanie dystansu społecznego na poziomie 2m.
  • Na weselach jest dopuszczone maksymalnie 50 osób. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z Koordynatorem Bankietów Hotelowych poprzez naszą stronę internetową https://www.leonardo-hotels-cyprus.pl/weddings.
  • Goście mogą być zobowiązani do przejścia przez badania lekarskie (temperatura i inne objawy) i zarejestrowania się.
  • Narzędzia i instrumenty są starannie czyszczone i dezynfekowane przed i po każdym użyciu. Ręce są dezynfekowane przed i po każdej czynności.
 
Rezerwuj teraz